25 Kasım 2011 Cuma

Cupcake'den kutlama kartı

Sevdiklerime hediye vermeyi hep sevmişimdir. Hediyelerin içerisine yerleştirdiğim anlamlı kartlar ise hediyenin en tatlı yanı bence. Içerisinde sonsuza kadar saklanabilecek güzel bir mesaj olur. Ne çok kart hediye ettim şimdiye kadar. Kiminde sesimi kaydettim, kimine hediye ettiğim kişiyle çekilmiş fotoğraflarımı yerleştirdim. Bazıları kocamandı, bazıları ışıklı. Bir de can dostum Eda Çapar çok sever kart armağan etmeyi, onun kartlarından dolabımda küçük bir yığın oluştu :) 7 senelik kart birikmiş düşünün. Ilkinde üniversitedeyiz, derken iş sahibi olmuşuz, evlenmişiz, bebekler olmuş hayatımızda. İşte bu kadar anlamlı ve özel hediyenize eklediğiniz o minik kart... Evinizde kendiniz bile yapabilirsiniz, hem armağan edeceğiniz kişi için daha bile anlamlı olur. Sizlerle bir kart cenneti olan Hallmark'ı ve cupcake kartı yapmanın kolay yolunu tarif eden bir videoyu paylaşmak istiyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder